دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام شونه به شونه
آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : هاشم
Reza SadeghiShoone Be Shoone

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا صادقی به نام شونه به شونه با لینک مستقیم
دانلود آهنگ شونه به شونه از رضا صادقی
ترانه سرا: حدیث دهقان | آهنگساز: فواد غفاری | تنظیم کننده: امیربهادر دهقان
میکس و مستر: آرش پاکزاد

دانلود آهنگ شونه به شونه با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Reza Sadeghi – Shoone Be Shoone

سایت موزیک ایرونی www.music-irooni.org 

متن آهنگ رضا صادقی شونه به شونه

تو که همه زندگیمی دلیل دیوونگیمی
خیال نکن خوبم بی تو یه لحظه دروغ محضه
تو یه کاری دستم چشامو رو همه بستم
همه دلخوشیام خلاصه میشه با تو همیشه
بدون تو خونه هیچه بذار عطر تو بپیچه
تو لحظه هایی که خوابی کنارم چه بی قرارم
شونه به شونه با منی دنیا بدونه با منی
دلم که غم داره مثل اشکای گونه با منی
هر جا کنار هر کسی هستی یادت بمونه با منی
تو چشام ذل بزنو پل بزن به سمت منو
با من از هرچی توی قلبته حرف بزنو
منو گیجم کن از عطر عاشق شدنو
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا صادقی بنام شونه به شونه

♫♫♫♫♫♫
یجور خاص با احساس نگام میکنی که
منو میبری رو ابرا رهام میکنی که
انگار از عمق رویا صدام می کنی که
با تو احساس آرامش من ذاتیه
بد شگونه نبودنت با غم قاطیه
دست من نیست که قلبم خرافاتیه
شونه به شونه با منی دنیا بدونه با منی
دلم که غم داره مثل اشکای گونه با منی
هر جا کنار هر کسی هستی یادت بمونه با منی
تو چشام ذل بزنو پل بزن به سمت منو
با من از هرچی توی قلبته حرف بزنو
منو گیجم کن از عطر عاشق شدنو

 

لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb




:: بازديد از اين مطلب : 584
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: